....::::ShababGamed::::....

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدي الرسمي لاتحاد طلاب كلية السياحة والفنادق

....::::ShababGamed::::.... .............................اقام اتحاد الطلاب اول حفلاته بالكليه بتشريف أ.د/محمود أحمد حمزة عميد الكلية وكان الحفل ناجحا جدا مما جعل من السهل عمل العديد من الحفلات الابام القادمه...............::::ShababGamed::::.... ..........مع بدا دخول طلاب الفرقة الاولي علي امتحانات نصف الترم وحرصا من اتحاد طلاب الكلية علي افاده الطلاب اخذ اتحاد الطلاب وعد من معظم اعضاء هيئة التدريس بأمداد المنتدي بطريقة الامتحان والماده المححده للامتحان...............::::ShababGamed::::.... ............يعلن اتحاد الطلاب عن مسابقة (سوبر ستار الكلية)وهي مسابقة في الغناء والتلحين والتاليف والشعر والالقاء مع العلم ان هناك جوائز للفائزين وعمل حفل للموهبه التي تم اختيارها من الكلية............::::ShababGamed::::....تقرر عقد اجتماع اسرة شباب المستقبل يوم الاحد القادم الموافق 1/11/2009في تمام الساعه 12ظهرا بالكلية ..............::::ShababGamed::::.... 

دورة الصداقة الرابعه .......موضوع مهم لازم كلنا نتناقش فيه؟!!!

????
    زائر

هام دورة الصداقة الرابعه .......موضوع مهم لازم كلنا نتناقش فيه؟!!!

مُساهمة من طرف ???? الأحد يوليو 05, 2009 5:33 pm

بصراحه يا جماعه ساعت الامتحانات انا كنت شايف ان الناس حتعمل معجزات فى الصداقة بس دلوقتى انا مش حاسس بكده والقائدة هدير مش عارف اوصلها خالص ومعرفش ظروف وفد البنات ايه ويا جماعه احنا نقصنا كتير ومفيش وقت انا كل الى اعرفه عن البنات انهم اربعه الى حينزلوا اكيد ومفيش مشكله ممكن ويقدروا يعملوا حاجه بس لازم يجوا الكليه نقعد معاهم علشان نعرفهم حيعملوا ايه
    اما بقى بالنسبه لوفد الولاد انا قعدت معاهم ووزعت عليهم الشغل ومن بكرة بأذن الله حنبدء تدريبات الورشه الفنيه وبجهز لهم فى السمر والجزء الكشفى بالنسبه لمسابقات هيئة التحكيم
    رجاء يا جماعه من الناس الالتزام شوية والصراحه يعنى الى مش حيقدر يلتزم او يكون معانا يقدرنا ويقول من دلوقتى علشان ميعطلش زميله علشان منرجعش بعد ما تشتغلوا سنه كامله حد يقولكم انتم مش حتنزلوا الدروة وله انكم مش مقيمين وترجعوا تزعلوا
    من الاخر يا جماعه شغل العشيرة السنه الى جايه كلها مهما كان قائدها الى حيجى متوقفه على دورة الصداقة فبلاش تضيعوا العشيرة علشان هى فى الاول والاخر بتاعتكوا وفى وشكوا انتم
    واخر طلب ياريت اى حد يدخل على الموضوع ده يكتب رائه بصراحه علشان نعرف راسنا من رجلينا
    scratch scratch scratch
    ????
    زائر

هام رد: دورة الصداقة الرابعه .......موضوع مهم لازم كلنا نتناقش فيه؟!!!

مُساهمة من طرف ???? الإثنين يوليو 06, 2009 6:37 am

رايى حيزعل فبلاش منه
    imfree

ذكر

مُساهمة من طرف imfree السبت يوليو 11, 2009 6:11 pm

والله زين زين يا رجال والله زين
    ????
    زائر

مُساهمة من طرف ???? الأربعاء يوليو 15, 2009 4:21 pm

شكرا للناس الى اخدت الموضوع بجديه

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء أكتوبر 08, 2024 10:46 am