....::::ShababGamed::::....

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدي الرسمي لاتحاد طلاب كلية السياحة والفنادق

....::::ShababGamed::::.... .............................اقام اتحاد الطلاب اول حفلاته بالكليه بتشريف أ.د/محمود أحمد حمزة عميد الكلية وكان الحفل ناجحا جدا مما جعل من السهل عمل العديد من الحفلات الابام القادمه...............::::ShababGamed::::.... ..........مع بدا دخول طلاب الفرقة الاولي علي امتحانات نصف الترم وحرصا من اتحاد طلاب الكلية علي افاده الطلاب اخذ اتحاد الطلاب وعد من معظم اعضاء هيئة التدريس بأمداد المنتدي بطريقة الامتحان والماده المححده للامتحان...............::::ShababGamed::::.... ............يعلن اتحاد الطلاب عن مسابقة (سوبر ستار الكلية)وهي مسابقة في الغناء والتلحين والتاليف والشعر والالقاء مع العلم ان هناك جوائز للفائزين وعمل حفل للموهبه التي تم اختيارها من الكلية............::::ShababGamed::::....تقرر عقد اجتماع اسرة شباب المستقبل يوم الاحد القادم الموافق 1/11/2009في تمام الساعه 12ظهرا بالكلية ..............::::ShababGamed::::.... 

هسال شوية اسئلة للولاد كده على الماشى

Nody_Koko
    Nody_Koko
    مواطن
    مواطن

انثى
    العمل/الترفيه : cross wards
    المزاج : sa3at wsa3at

جديد هسال شوية اسئلة للولاد كده على الماشى

مُساهمة من طرف Nody_Koko الثلاثاء يوليو 14, 2009 10:44 am

………
    انا هسال شوية اسالة للولاد بس عايزة اجابات بصراحة اوووووووووووك هسال شوية اسئلة للولاد كده على الماشى Cool

1- عكست بنات قبل كدا ؟
    2- اية موقف محرج حصلك قبل كدا مع بنت؟
    3- فى بنت عكستها و ضربتك؟
    4- اية اكتر موقف صحبك عملوا فيك ضحكك جامد؟
    5- لو بنت جات و قلتلك انا معجبة بيك هتعمل اية هههههه هسال شوية اسئلة للولاد كده على الماشى Biggrin ؟

ها عايزة اشووووووووووف الردود
    ????
    زائر

جديد رد: هسال شوية اسئلة للولاد كده على الماشى

مُساهمة من طرف ???? الأربعاء يوليو 15, 2009 4:34 pm

1.اه انا عاكست بنات قبل كده بس مش الغرض من المعاكسه انى اتفتنت بيها لا انما هى كانت فى حالتين مثلا مع اصحابى وهى معوجه اوى لدرجه انها تجبر الى قدامها انه يحرق دمها وانا عارف ان ده مش من حقى بس محدش مش بيغلط يا اما بكون فى وضع فعلا مش عارف انا بعمل ايه من كتر الضعط الى بيكون فيه الواحد ساعات بيعمل حاجات بيندم عليها لما بيفوق ودى الحمد لله قليل اوى اوى اوى ممكن تكون مره او اتنين بالكتير
    2.انى سرحت وقولت لفظ ميصحش قادم واحده زميلتى هى شتيمه بس احنا بنستخدمها فى التعبير عن ان الحاجه الفلانيه مثلا جميله جداجدا جدا زى مثلا تلاقى حد بيقول جامد كيك
    3.انا عمر ما فى بنت مدت اديها عليا لانى اصلا مش بسمح ان الموضوع يوصل للدرجه مهما حصلبس فى كذا مرة بنات حاولوا انهم يطولوا لسانهم عليا او انهم معلش فى اللفظ يردحوا لى بس الحمد لله محدش عرف يسلك معايا والحمد لله اكتر ان ربنا تاب عليا من كل ده وبقيت انقى كلامى كويس جدا ومبشتمش نهائى دلوقتى الحمد لله وربنا يكرمه ويجزيه عنى خير الى كان السبب فى كده
    4.ضحكنى انا مش فاكر بس كان فى من قريب معسكر وواحد رمى عليا افيه كان صوباع العجوه بق قالها بطريقه جميله وضحكنى
    5.هو لو عموما حشوف واتاكد انا بحبها ومعجب بيها ولا لا علشان مظلمهاش معايا واعلقها وانا قلبى مش معاها لان ربنا حيحاسبنى انما فى الوضع الحالى اجابتى حتكون لا وحبعد عنها علشان معلقهاش بيه وحبين نفسى انى انسان وحش جدا علشان تبعد عنى

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء أكتوبر 08, 2024 10:39 am