....::::ShababGamed::::....

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدي الرسمي لاتحاد طلاب كلية السياحة والفنادق

....::::ShababGamed::::.... .............................اقام اتحاد الطلاب اول حفلاته بالكليه بتشريف أ.د/محمود أحمد حمزة عميد الكلية وكان الحفل ناجحا جدا مما جعل من السهل عمل العديد من الحفلات الابام القادمه...............::::ShababGamed::::.... ..........مع بدا دخول طلاب الفرقة الاولي علي امتحانات نصف الترم وحرصا من اتحاد طلاب الكلية علي افاده الطلاب اخذ اتحاد الطلاب وعد من معظم اعضاء هيئة التدريس بأمداد المنتدي بطريقة الامتحان والماده المححده للامتحان...............::::ShababGamed::::.... ............يعلن اتحاد الطلاب عن مسابقة (سوبر ستار الكلية)وهي مسابقة في الغناء والتلحين والتاليف والشعر والالقاء مع العلم ان هناك جوائز للفائزين وعمل حفل للموهبه التي تم اختيارها من الكلية............::::ShababGamed::::....تقرر عقد اجتماع اسرة شباب المستقبل يوم الاحد القادم الموافق 1/11/2009في تمام الساعه 12ظهرا بالكلية ..............::::ShababGamed::::.... 

3 مشترك

برأيك أيهما أكثر كذبا الرجل أم المرأه؟؟؟

تصويت

أيهما أكثر كذبا الرجل أم المرأه؟؟؟

[ 2 ]
    برأيك أيهما أكثر كذبا الرجل أم المرأه؟؟؟ I_vote_rcap50%برأيك أيهما أكثر كذبا الرجل أم المرأه؟؟؟ I_vote_lcap [50%] 
    [ 2 ]
    برأيك أيهما أكثر كذبا الرجل أم المرأه؟؟؟ I_vote_rcap50%برأيك أيهما أكثر كذبا الرجل أم المرأه؟؟؟ I_vote_lcap [50%] 

مجموع عدد الأصوات: 4
    saifddin
    saifddin
    مواطن
    مواطن

ذكر
    العمل/الترفيه : مهندس كومبيوتر

طلب برأيك أيهما أكثر كذبا الرجل أم المرأه؟؟؟

مُساهمة من طرف saifddin الجمعة مايو 08, 2009 4:55 am

[center][b]برأيك أيهما أكثر كذبا الرجل أم المرأه؟؟؟[/b]

[size=21]...يسرد حديثه وتعايشه لحظه بلحظه سواء كان حديثه سار أو محزن يعيشك بسفراته أو بعمله أوبمستواه الاجتماعي وغيرها ممن نسمعه دائما سواء مدة حديثه طالت أوقصرت.................
    ..........ولكن.................

تكتشف من شخص آخر أومن واقعه أو من الصدفه .........أنه شخص كذاب..........كان فقط يسرد خيالاته الواسعه أو كان يصارع واقعه ويخرج عنه بأشياء وهميه..اوليغطي شيئا ما في نفسه...

ولكن سؤالي هل الكذب عند الرجال أكثر أم النساء؟؟وهل الكذب ظاهره منتشره؟؟وهل واجهت أشخاص من هذه النوعيه؟؟

تحياتى لكل من فى المنتدى[/size][/center]
    ????
    زائر

طلب رد: برأيك أيهما أكثر كذبا الرجل أم المرأه؟؟؟

مُساهمة من طرف ???? الجمعة مايو 08, 2009 5:09 am

انا شايف ان فيه ولاد كتير بيلجؤا الى الكدب عشان يكسبوا البنت وده طبعا مش معناه ان البنت مش بتكذب لا البنت بتكذب بس نسبة الولاد اكتر
    Nody_Koko
    Nody_Koko
    مواطن
    مواطن

انثى
    العمل/الترفيه : cross wards
    المزاج : sa3at wsa3at

مُساهمة من طرف Nody_Koko السبت مايو 16, 2009 3:40 pm

انا مش شايفة ان فى نسب ممكن نقف عليها بس انا شايفة ان الكذب ده نوع من انواع الخوف من انك تعمل حاجة غلط وتخاف تقولها او تتكسف تقولها ومفيش احلى من الصراحة حلوة وحشة انا محدش كبيرى غير ربنا ومحدش حيفرق معايا ولا حد ماسكلى ذلة بس الصراحة راجعة للتربية وللدين ومن الثقة فى النفس
    ايمى البدرى
    ايمى البدرى
    كبار المشرفين
    كبار المشرفين

انثى
    العمل/الترفيه : رئيس جمهوريــه نفسى
    المزاج : فى الطــراوه

مُساهمة من طرف ايمى البدرى السبت مايو 16, 2009 5:18 pm

انا مش بشوف كدب اووى
    لكن بقابل كتير تجمل و نفاق

و دا طبعا نوع من انواع الكدب
    لكن احنا بنحب دايما نجمل و نذوق غلطاتنــا

ربنا يتولانـــا

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء أكتوبر 08, 2024 12:28 pm