....::::ShababGamed::::....

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدي الرسمي لاتحاد طلاب كلية السياحة والفنادق

....::::ShababGamed::::.... .............................اقام اتحاد الطلاب اول حفلاته بالكليه بتشريف أ.د/محمود أحمد حمزة عميد الكلية وكان الحفل ناجحا جدا مما جعل من السهل عمل العديد من الحفلات الابام القادمه...............::::ShababGamed::::.... ..........مع بدا دخول طلاب الفرقة الاولي علي امتحانات نصف الترم وحرصا من اتحاد طلاب الكلية علي افاده الطلاب اخذ اتحاد الطلاب وعد من معظم اعضاء هيئة التدريس بأمداد المنتدي بطريقة الامتحان والماده المححده للامتحان...............::::ShababGamed::::.... ............يعلن اتحاد الطلاب عن مسابقة (سوبر ستار الكلية)وهي مسابقة في الغناء والتلحين والتاليف والشعر والالقاء مع العلم ان هناك جوائز للفائزين وعمل حفل للموهبه التي تم اختيارها من الكلية............::::ShababGamed::::....تقرر عقد اجتماع اسرة شباب المستقبل يوم الاحد القادم الموافق 1/11/2009في تمام الساعه 12ظهرا بالكلية ..............::::ShababGamed::::.... 

2 مشترك

ليه مش بنرد على المواضيع فى المنتدى؟!!!

????
    زائر

هام ليه مش بنرد على المواضيع فى المنتدى؟!!!

مُساهمة من طرف ???? السبت مايو 09, 2009 11:54 am

بسم الله الرحمن الرحيم
    أولا انا معظمكم عارفنى البمبكى فى الجوالة انا لحظت يا جماعه ان المواضيع الى موجوده فى المنتدى بيكون ليها عدد مشاهدات كبير اوى بس عدد الردود قليل مع أن فى مواضيع فعلا تحتاج لرد وبتكون حلو ومهمه وده بيضايق معظم الى بينزل مواضيع على المنتدى انه ميلاقيش حد سأل فيه أنا عن نفسى بضايق طيب انا ليه بقى بنزل المواضيع علشان اخد نقاطوبعدين الاهم من كده ان العضاء يشاركوا بعض المواضيع دى يعنى مثلا ايقونات عاجل وحصرى وهام واعلان ومنقول وجديد الحاجات دى مش محطوطه زينه للمنتدى لا علشان الى داخل الموضوع يعرف ده ايه مهم وله جديد وله ايه طبيعته بالظبط و كان فى مقوله مشهوره جدا بتقول .
    ((لو كلف حد نفسه انه يكتب لك رساله ويبعتها فأبسط ما يستحقه هذا الشخص انك تقرأها)) وحتلاقوها فى الفيلم الاجنبى بتاع متكلوا الريح. المقصود يا جماعه اننا نشارك بعض مش اكتر ويارب ميكونش موضوعى رخم ويزعل الناس منى واتمنى للجميع التوفيق وشكرا.
    ????
    زائر

هام رد: ليه مش بنرد على المواضيع فى المنتدى؟!!!

مُساهمة من طرف ???? الأحد مايو 10, 2009 12:32 pm

و الله يا جوبا انا مش بحب المواضيع المنقولة
    بحب المواضيع اللى الفرد يكون كاتبها بنفسه
    و انا واحد بقالى فى عالم المنتديات اكتر من 4 سنين يعنى عارف ايه الصح و ايه الغلط و ايه المنقول
    عشان كده مش برد على مواضيع كتير
    BIBO
    BIBO
    مواطن فعال
    مواطن فعال

ذكر
    العمل/الترفيه : لعب الكورة
    المزاج : مكبر

مُساهمة من طرف BIBO الإثنين مايو 11, 2009 5:50 am

شكرا ياجوبا على مساهمتك

وانا من راى مصطفى بس يامصطفى 90فى المية من المواضيع منقولة

وفى مواضيع بتبقى منقولة بس تستاهل الرد عليها

وانا ساعات بحط مواضيع ولا انتظر الرد عليها

ان بحطها علشان المنتدى يبقى مليان مواضيع مختلفة وعلشان المنتدى يكبر اكثر واكثر

وهو مش هيكبر غير بالمواضيع الجديدة اللى هى ممكن مش هتفيد حد من الكلية بس هتفيد ناس تانية بتعمل بحث عن

الموضوع فتلاقية فى المنتدى وكدة هيزيد عدد الاعضاء
    ايمى البدرى
    ايمى البدرى
    كبار المشرفين
    كبار المشرفين

انثى
    العمل/الترفيه : رئيس جمهوريــه نفسى
    المزاج : فى الطــراوه

مُساهمة من طرف ايمى البدرى السبت مايو 16, 2009 4:08 pm

هو انا من جهــتى لازم اقول رأيى فى الموضوع
    او صاحب الموضوع اللى انا قريتــه

لأن لو الموضوع منقول او مش منقول
    عجبك او مش عجبك

فاللى وصلهولك اكيد تعب فيه

و اقل حاجه يستاهلهــا انك تتجاوب معاه
    و تسيب رد يدل على مرورك

مش كل المواضيع المنقوله
    لا تستحق الرد عليها
    و مش كل المواضيع المبتكره مفيــده ..

موضــوع مهــم

????
    زائر

هام ردأ على رائ مصطفى

مُساهمة من طرف ???? الثلاثاء مايو 19, 2009 1:49 am

بص يا مصطفى الموضيع المنقوله متقلش اهميه نهائى عن المواضيع المكتوبه يعنى انا مثلا مش موهوب فى الكتابه بس معظم المواضيع الى بحطها بتخرج منها بمعلومه على الاقل مدام فيها استفادة ومفيهاش ابتزال او اهانه او تفاهه يبقى تستحق الرد ورب تفكر تانى فى وجهه نظرك

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء أكتوبر 08, 2024 12:29 pm